Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilaukset@serpentiini.fi, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet. 

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta Serpentiinin henkilökunnan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 13,50 €.

Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.

Personoiduilla tuotteilla tai elintarvikkeilla (makeiset, kakkukuvat jne.) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Palautus ei koske ripsiä, kosmetiikkaa, kasvomaaleja eikä intiimituotteita (esim. sukkahousut).

Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen Serpentiinille heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille ja Matkahuollolle helpottuvat.

Palautusohjeet

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (tilaukset@serpentiini.fi), niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.

Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

Palauta lähetyksesi Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Säästä asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin. Jos olet noutanut tilauksen varastoltamme, voit palauttaa tuotteet suoraan sinne varaston aukioloaikana, tai pakata tuotteet huolella ja palauttaa ne Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Tällöin pakkaustarpeet tulee kustantaa itse.

Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa. Rahat palautetaan maksujärjestelmiämme hoitavan Paytrailin, Stripen tai PayPalin kautta. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus
Sorted Oy / Serpentiini.fi
Urakkakuja 3
05400 Jokela